Knalle med Julleh :D<3

Heeejsan ;D
idag skulle igentligen jag o Josseh till Höööks på utförstjälningen men
Va i knalle med Julleh o köpte svarta jeans och en vit bh (; ist  för
jag har allt jag redan behöver till ridningen o så aah..
(julleh hitta alla saker som ja köpte^^) hähä Taaaack Jullääh ;*
 hahaha aja vi va också i ekohallen och kollade på hästsaker :D
hittade rosa lindor och ett rosa schabrak! som jag nu
bara mååååååste ha till Segra:D fast Malin får inte veta nått hähäh(aa)
(hon hatar rosa) speciellt till hennes häst;oo hähäh ajja skitsamma de måste jag ha iaf^^ 
men nu måste ja dra
PÖSS&KRAM!

                       Jaag o Hoppsan 2010

Kommentarer
Postat av: Jullääh<3

Vsg (; allt för dej min bebiiis;* <3

De rosa schabraket o konforma skulle va skiitsöta på segra (aa'<3

2011-05-04 @ 21:07:04
Postat av: Nattah

:D<3 hhäähhä ja har världens bäästa morsa! :*<3



lindor* jaa men malin skulle halshugga mig! xD<3

2011-05-05 @ 07:31:28
URL: http://hoppspecial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0