Dagens Ridpass :..D

Heeeeeeej!
Idag var Segra så himla fin att rida så det finns inte!  Hon var mycket mer mellan hjälperna nu än hon har varit förut.  Nu kändes det som att jag kunde rida fram henne till bettet och ha lite koll på takten och sånt.
Markarbetet gick också väldigt bra.
på hoppningen så hoppade vi en oxer på 70cm.
för att vara så "klumpig" som hon är så tycker jag att hon var väääldigt duktig idag :D

Sorry för att jag glömde o ta kort ): 
men men bilder kommer nästa gång! :D

PÖSS&KRAM!

Jag & Segra<3
 

Kommentarer
Postat av: ämmäh <3

hur går det med akademisk ? ska hon bli akademisk ridkonst häst ? <3

2011-05-10 @ 11:00:46
URL: http://ponnistar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0