Löördag :D

Shoooe :D

har precis varit i Falkenberg o hitta INGET D:
men iaf så var jag o hela famijen på upptäcksfärd och hitta tillslut
varbergs ridgymnasium(det som jag troligen kommer söka till)
när vi kom fram så snackade jag med en tjej som gick på gymnasiumet där
och hon sa att det var väldigt bra  och man
kunde få väligt bra utbildning och att lärarna där var väligt bra. 
och att hon hade inte ångrat sig med sitt val av gymnasium:)
så troligen blirre varberg där jag ska söka :D

iaf.. jag skulle ju till stallet imon men blir inget med det..
Malin (Segras ägare) har inte svarat så då får hon ringa eller smsa om hon vill nått.
har smsat henne måånga ggr om jag kan åka te stallet men inte svarat så nue skiter jag i det
och hopppas att jag kommer in på årseleven ist:D

btw vilken färg tycker ni jag ska köpa på stigbyglar röda eller blåa? :)

(bild från Hööks)


PÖSS&KRAM!


Kommentarer
Postat av: ämmäh

ska också åka ditt någon gång ;)<3

ja vill inte att du ska bli årselev !<3

för då kan inte vi träffas :'( <3

2011-04-30 @ 21:27:56
URL: http://ponnistar.blogg.se/
Postat av: Nattah

nice! :D

):mäe vi kan träffas ändå? due komma te mig? (: <3

btw vill due hänga med på min "kofirmationsslutning" hähäh stavning? <3

2011-05-01 @ 11:49:23
URL: http://hoppspecial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0