FREDAG!

Tjeeenarree ;D
nu framöver kommer jag rida häst istället för ponny på hoppspecialen*happy face* för jag ska ju söka till årselev på stor häst
istället (: men det är inte säkert att jag ens kommer in eftersom det är många som söker men men.. den 21 maj ska jag ha privat lektion iallafall på nån stor häst och Elin (hopplärare) ska välja häst;S hahha hoppas att hon inte tar nån trööög;oo 
btw..är nu i olofsbo:D ska vara här tills söndag sen kanske jag åker upp till Segra när jag har kommit hem:)
hhah pratade precis  med Sandra (syrra) i 2timmar hähä(Y) så nu ska viie träffas efter hon gjort sin "50000:de" tatuering:D
men nue ska jag se film
PÖSS&KRAM!


sommaren 2010<3


Kommentarer
Postat av: Josefin Vestre

Svar på kommentar: Är skitnöjd! Nu är det bara dina slingor vi väntar på ;)

2011-04-30 @ 14:46:21
URL: http://ponnyyskrutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0